13.7.12

Yay art

Kender du Yay art? Hvis ikke, så synes jeg du skal tjekke det ud, da konceptet efter min mening er temmelig smart. Det er et community baseret galleri, der har det formål at gøre kunst interessant og tilgængeligt for alle. Ideen er at kunstnere uploader deres værker, brugerne voter på værkerne (yay or nay) og de bedst ratede bliver udvalgt til salg i shoppen til rimelige priser, hvor man kan vælge det i forskellige størrelser og om det skal være print eller canvas.

Idéen er set før med andre produkter, men jeg synes det er en god måde at få lidt kunst på væggene. Jeg har ikke købt igennem det  - endnu, men fra mit arbejde kender jeg dem som har startet virksomheden, så de har lidt ekstra plusser i min bog. Selvom der kan være lidt langt imellem guldkornene (eller smag om man vil), så synes jeg der er gode værker at finde...

1 kommentar:

  1. Ej, nej detnkendte jeg ikke men så fik jeg da lige dagens dejlige input og en webshop mere til listen:-) tak og ha en dejlig weekend

    SvarSlet